Aktualności | Filmy | Kontakt

 


(DATA PUBLIKACJI 01.12.2016)

Centrum Edukacji i Wsparcia RES-GEST w związku z realizacją projektu „Bezpłatna świąteczna pomoc prawna dla konsumentów w okresie 1-30 grudnia 2016 r.” informuje, iż będzie świadczył dyżury on-line dla osób niesłyszących chcących skorzystać z bezpłatnych porad w zakresie prawa konsumenckiego. W czasie dyżuru ekspert będzie przebywał w naszym studiu, skąd będzie udzielał porad. Wystarczy posiadać komputer, tablet, laptop lub smartfon z dostępem do internetu oraz możliwością przeprowadzenia wideokonferencji. Planowane dni dyżurów to:
– czwartek 01.12.2016, godz. 10.00 – 12.00
– sobota 03.12.2016, godz. 10.00 – 12.00
– czwartek 08.12.2016, godz. 10.00 – 12.00
– sobota 10.12.2016, godz. 10.00 – 12.00
– czwartek 15.12.2016, godz. 10.00 – 12.00
– sobota 17.12.2016, godz. 10.00 – 12.00
– czwartek 22.12.2016, godz. 10.00 – 12.00
– piątek 23.12.2016, godz. 10.00 – 12.00
– czwartek 29.12.2016, godz. 10.00 – 12.00
– piątek 30.12.2016, godz. 10.00 – 12.00

Kontakt z tłumaczami języka migowego:
e-mail: [email protected]
tel. Kom.: 785 141 060
Skype: resgest
ooVoo: res-gest

Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszych usług.


Projekt: „Bezpłatna świąteczna pomoc prawna dla konsumentów w okresie 1-30 grudnia 2016 r.”

Zadanie publiczne jest finansowane ze środków otrzymanych od Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

plakat

Skontaktuj się z nami

Nie jesteśmy wokół teraz. Ale można wysłać do nas e-mail, a my skontaktujemy się z Tobą, jak najszybciej.

Start typing and press Enter to search